سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]

فروشگاه ساز اینترنتی جهان دیتا

چگونه می توان یک نام خوب برای دامنه انتخاب کرد؟ خوب البته این یک موضوع ذهنی است ،اما برای یک انتخاب خوب باید این ده نکته را در نظر گرفت .
1- نام دامنه خوب به راحتی به ذهن سپرده می شود و به راحتی نیز تایپ می شود. بطورکلی یعنی یک نام کوتاه انتخاب کنید.
2- در صورت امکان هجی ها باید از هم جدا شوند.وقتی BetterWritingSkills را به عنوان یک نام دامنه انتخاب کردم ، عمدا هجی ها را در نظر نگرفتم . موافقم با اینکه اگر به شکل Better-Writing-Skills انتخاب کرده بودم خیلی راحت تر خوانده می شدند، ولی مشکل اینجاست که گفتن این نام به این شکل خیلی مشکل است. اگر کسی آدرس وب من را بپرسد و من جواب بدهم Better خط تیره Writing خط تیره Skills دات Com مطمئنا انتظار ندارم این آدرس را به خاطر بسپارد. اکثرنامهای دامنه خط تیره ندارند. بنابراین وقتی اسم دامنه تان را به کسی می گویید اکثرا آن را بدون خط تیره تایپ می کنند.
3- بهتر است شکل جمع کلمات را انتخاب کنید البته اگر مناسب با موضوع باشد. مثلا اگر قطارهای اسباب بازی می فروشید ، من toytrains.com را انتخاب می کنم بجای toytrain.com .
4- برنامه های جستجوی نام دامنه می توانند برای انتخاب نامهای مختلف به شما کمک کنند. یکی از این برنامه ها Mozzle Std 2.30 که می توانید آن را از آدرس زیر بصورت رایگان دریافت نمایید:
http://www.simtel.net/pub/pd/54228.html
وقتی برای انتخاب یک نام دامنه فکر می کنید برنامه هایی مثل این برنامه کمکهای بزرگی هستند برای انتخاب بهترآن.
5- اگر محصولات یا خدماتتان را برای مصرف کننده های یک کشور خاص بازار یابی می کنید ، حتما از دامنه های top-level آن کشور استفاده کنید.
مثلا اگر خرده فروشی محصولی درنیوزلند انجام می دهید از دامنه های .nz و درایران ازدامنه های .ir استفاده کنید. این به شناخت محلی بودن سایت شما خیلی کمک خواهد کرد. از طرف دیگر اگر محصولات یا سرویسهای خود را می خواهید جهانی بازاریابی کنید از دامنه های .com استفاده کنید.

6- از کلمه هایی که هجی مشکلی دارند استفاده نکنید. به عبارتی از کلمه هایی که بصورت متفاوت در بقیه کشورها هجی می شوند استفاده نکنید.برای مثال ColorChart.com ممکن است برای کسانی که در بعضی از نقاط دیگر آمریکا زندگی می کنند بصورت ColourChart.com باشد.
7- مطمئن شوید که اسم دامنه ای که انتخاب می کنید نام تجاری شرکتی نباشد یا اینکه مشکلات قانونی از این قبیل نداشته باشد.
8- اسامی که مارک هستند مانند (BarnesAndNoble.com) شاید بهتر از نامهای عمومی مانند Books.com باشند. سالیان زیاد همه بر این باور بودند که نامهای عمومی ارزش و اعتبار خیلی زیادی دارند .( مثلا در دهه 90 بعضی از نامهای عمومی به قیمتهای چند میلیون دلار خرید و فروش میشد).
جدیدا ، تحلیلگران این رشته استدلال می کنند که انتخاب دامنه ای که نام تجاری شما را بیشتر نمایان کند خیلی مهم است. مثلا اگر شما سرمایه گذاری زمانی و پولی برای جا انداختن نام (مارک) خود (مثلاToyota ) کرده اید بهتر است نام Toyota.com را برای وب سایتتان انتخاب کنید بجای یک نام عمومی از قبیل GreatCars.com .

9- از انتخاب نامهای خیلی مشابه با نامهای موجود اجتناب کنید.نه فقط به دلیل مورد 7 ، چرا که می خواهید نام تجاری خود را بیشتر از رقبایتان جا بیاندازید.
10- به خاطر داشته باشید که شما مالک نام دامنه خود نیستید. شما فقط برای مدت زمان محدودی این نام را اجاره می کنید . مواظب باشید نام دامنه تان منقضی نشود یا اینکه ممکن است رقبای شما آن را از چنگ شما در بیاورند.

 مشاوره آنلاین  در انتخاب دامنه jahandata1@yahoo.com




محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

درس اول
یکی از کارهائی که باید اولویت بالائی برای شما داشته باشد، جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت شما است. از زمان شروع سایت، به جمع آوری آدرسها بپردازید. تهیه یک لیست از مشتریان بالقوه خدمات شما، یک باید است. هرچند ارائه یک خبرنامه الکترونیک بسیار عالی است ولی خیلی ضروری نیست. شما می توانید به لیست خود، تغییرات سایت، محصولات جدید یا هرچیز دیگری که دوست دارید ارسال کنید.
توجه داشته باشید که تا زمانی که لیست شما کوچک است، می توانید آنرا توسط نرم افزار پست الکترونیک موجود در رایانه خود پیش ببرید ولی وقتی لیست شما بزرگ شود، مثلا از 100 آدرس بیشتر شود، دیگر باید به دنبال ابزارهای مخصوص مدیریت لیست باشید و یا از سایت های مخصوص این کار استفاده کنید. هرچند شخصا تمایلی به نام بردن از سایت خاصی برای این کار ندارم، ولی چون خدمات سایت www.ymlp.com کمک بزرگی در این زمینه برای من بوده، همیشه آن را به دیگران پیشنهاد می کنم. سایت یاهو هم خدمات مناسبی در این زمینه ارائه می کند.

درس دوم
سایت شما ممکن است باعث پیروزی یا شکست شما شود. یک سایت با ظاهر حرفه ای نقش اساسی در موفقیت شما دارد. اگر در طراحی یک سایت حرفه ای چندان مهارت ندارید، حتما یک نفر حرفه ای برای این کار استخدام کنید. توجه داشته باشید که سایت حرفه ای به معنی یک سایت با امکانات گرافیکی بالا و بخشهای متحرک و یا حتی بخشهای Flash نیست. سایت حرفه ای در نگاه اول ممکن است خیلی هم ساده به نظر آید ولی ساختارمناسب، راحتی حرکت در سایت، دسترسی سریع به اطلاعات، سرعت بالا آمدن مناسب (مخصوصا با خطوط نه چندان مناسب ما)، وجود خدمات مناسب، خدمات پشتیبانی مناسب، پشتیبانی مناسب از زبان های مختلف و پارامتر های متعدد دیگری در حرفه ای شدن سایت شما موثر هستند. وجود یک مشاور در این زمینه در کنار شما، خیلی به شما کمک می کند.

درس سوم
اگر می خواهید پول زیادی بدست آورید، باید یک بازار خاص را انتخاب کنید که نیاز ویژه ای از مشتری را پاسخ دهد. مردم محصولات و خدماتی که نیاز شخصی آنها را پاسخ دهند خیلی دوست دارند. اگر شما نفر اول در برآوردن این نیاز باشید، برنده هستید. سعی نکنید در سایت خود همه جور خدمات یا محصولات را ارائه کنید. مثلا برای خرید کتاب، یک سایت فرهنگی که روی فروش کتاب متمرکز است را انتخاب می کنید یا یک سایت که از فروش گل و اسباب بازی گرفته تا فروش لوازم منزل و شوکلات و کتاب ؟ حتی آمازون که همه چیز می فروشد، هنوز به عنوان یک کتاب فروشی شناخته می شود تا یک اسباب بازی فروشی.

درس چهارم
ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. کلید ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما، برقراری هرچه بیشتر ارتباط از سایر سایتها به سایت شما است. هرچند لیست شدن در موتورهای جستجو اولین قدم شما باید باشد ولی نباید به آن اکتفا کنید. دو روش خوب برای ایجاد ترافیک به سایت شما عبارت است از :
- برنامه همکاری فروش (Affiliate program) – چنین برنامه ای به برقراری صدها و حتی هزاران ارتباط از سایر سایتها به سایت شما کمک می کند. موضوع از این قرار است که شما برنامه ای طراحی می کنید که هرکس که خدمات و محصولات شما را از طریق سایت خود بفروشد، درصدی از فروش به او تعلق می گیرد. حتی برخی برنامه ها، در جلب مشتری، حتی اگر فروشی هم صورت نگیرد، پول می دهند.
- ارائه خدمات و محصولات رایگان – ارائه چنین امکانات رایگانی به جذب ترافیک زیاد به سایت شما کمک خوبی می کند. مثلا ارائه مقالات رایگان که دیگران بتوانند در سایت خود از آنها استفاده کنند و به سایت شما ارتباط دهند. کتاب های الکترونیک رایگان، نرم افزار، فایل های صوتی که بتوانند در Flash از آنها استفاده کنند، ملودی های طراحی شده برای گوشی های موبایل و خیلی چیزهای جذاب دیگر.

درس پنجم
فروش محصولات و خدمات خودتان خیلی از فروش برای بقیه، سود آورتر است. برخی از برترین اقلام قابل فروش در اینترنت عبارتند از :

- نرم افزار
- اطلاعات
- سایت های اختصاصی
- خدمات اینترنت

درس ششم
معمولا مردم دوست ندارند که در معرض فروش قرار گیرند و در مقابل آن مقاومت می کنند. شما خیلی موفق تر خواهید بود اگر در جهت ارائه کمک به مشتریان خود حرکت کنید. این کار با نوشتن مقالات مفید، دوره های آموزشی و یا حتی با حضور فعال در اتاق های گفتگوی مناسب با خدمات شما حاصل می شود. اعتماد، حرف اول را در تجارت اینترنتی می زند. شما باید در میان مخاطبین خود، اعتبار کسب کنید. اگر مشتری احساس کند که شما قبل از فکر کردن به فروش به او و بدست آوردن پول، می خواهید مشکل او را شناسائی کنید و به او در رفع نیازش، کمک کنید، خیلی راحت تر به شما اعتماد می کند.

درس هفتم
خودکار کردن کارها، وقت با ارزش شما را حفظ می کند. هرچند در تجارت، خیلی کارها را باید شخصا انجام دهید و درگیر آنها شوید، خیلی کارها را هم می توان خودکار کرد، مثل :

- مدیریت لیست آدرسها
- پیگیری ها با مشتری
- پیام های خوش آمد گوئی
- پیغام های تشکر
- پیگیری سفارش ها
- تایید سفارش ها

این کار با استفاده از سیستم های پاسخ گوی خودکار، کدها و برنامه های نرم افزاری قابل حصول است.

درس هشتم
سازمان مناسب کار، یک دلیل اصلی موفقیت تجارت شما است.

- یک برنامه کاری زمان بندی شده برای هر روز خود تنظیم کنید.
- از برنامه دریافت پست الکترونیک با قابلیت طبقه بندی نامه های دریافتی در زیر شاخه های مختلف استفاده کنید.
- فایل ها و شاخه های موجود در رایانه خود را برای دسترسی راحت تر و سریع تر، تنظیم کنید.
- یک صفحه "سوال و جواب های مکرر" برای سایت خود طراحی کنید.
- برای پیام هائی که بصورت متناوب ارسال می کنید، یک ساختار مشخص تعریف کنید.
- در رایانه خود یک صفحه شامل اطلاعات ورود به سایت هائی که با آنها همکاری دارید و آدرس وب آنها برای دسترسی راحت تر، تهیه کنید.

درس نهم
بالاترین اولویت برای شما باید خدمات پس از فروش مناسب و رضایت کامل مشتری باشد. هرچند داریم در مورد دنیای اینترنت صحبت می کنیم ولی با مردمی که در دنیای واقعی زندگی می کنند سروکار داریم. خیلی هم به ارتباط های مصنوعی و نرم افزاری و پست الکترونیک تکیه نکنید. خیلی از بازدید کنندگان سایت شما می خواهند با یک تفر در بخش خدمات مشتری شما حرف بزنند و بعد خرید کنند. از امکانات پشتیبانی زنده (Live Agent) در سایت خود استفاده کنید.

درس دهم
برای بدست آوردن پول، باید پول خرج کنید. شما باید در موارد زیر با دست باز سرمایه گذاری کنید :
- رایانه
- دسترسی به اینترنت
- نرم افزار
- ثبت دامنه
- میزبانی سایت
- آموزش شامل کتاب، سی دی و غیره
- تبلیغات

درس یازدهم
هرچند قرار ما فقط ده درس مهم بود، ولی همیشه به خاطر داشته باشید که خطرناک ترین تهدید برای موفقیت شما و غیر حرفه ای ترین کار در اینترنت، SPAM است. همیشه از آن دوری کنید.

مطالب بالا، لیست کاملی نیست و فقط به عنوان شروع و راهنما می تواند مفید باشد. مطمئنا مسائل و نکات بسیاری هستند که باید مورد توجه قرار گیرند و شما بسیاری از آنها را می شناسید و به آنها عمل می کنید.




محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

چگونه یک طرح تجاری تنظیم کنیم؟

اگر قصد دارید فعالیت جدیدی را در دنیای تجارت آغاز کنید، من از این تصمیم حمایت می کنم. اما آیا برنامه ای مشخص برای این کار در نظر گرفته اید؟ منظورم یک برنامه با حرف ب بزرگ و برجسته است. در غیر این صورت اقدام شما چیزی جز خیال پردازی بیهوده نخواهد بود.

باور کنید مساله را بیش از حد بزرگ نمی کنم. برنامه و طرح تجاری شما بانک ها و سازمان های گوناگون را وادار می کند به شما وام پرداخت کنند. درواقع با تنظیم راه کارهای مناسب موفقیت شرکت خود را تضمین می کنید و مطابق برنامه ای مشخص گام برمی دارید.

اگر با هزینه ای اندک شرکت خود را راه انداخته اید، به بسیاری ازاین رهنمودها نیازی ندارید.
اما در هر صورت باید برنامه ای طراحی کنید که خطوط کلی اهداف، هزینه های احتمالی، روش های بازاریابی و راه های گریز از مشکلات فرضی را در بر داشته باشد. این برنامه نقشه‌ عبور موفق یا انحراف از جاده در فعالیت شغلی است.

در ادامه 9 روش سودمند برای تضمین موفقیت در این راه به شما پیش نهاد می کنم:

1. تهیه خلاصه ای دقیق از اهداف مورد نظر شغلی. این خلاصه روند فعالیت شغلی شما را به اطلاع موسسات مالی و اعتباری می رساند و در واقع مهم ترین معرف شما به این مراکز است. اگر نتوانید اهمیت شغل خود را به مامور مربوطه بقبولانید کاری از پیش نمی برید. این برنامه هم چنین ابزار ارتباطی کارکنان و مشتریان احتمالی شما به عنوان پشتیبان فعالیت های شما است.

2. تاریخچه ی مختصر شرکت. تاریخچه فعالیت و نحوه پیدایش شرکت را به وضوح توضیح دهید.

3. اهداف شرکت.در چند پاراگراف کوچک اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را بیان کنید: فکر می کنید درچه مدت به رشد نهایی مورد نظر خود برسید؟ مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند؟

4. بیوگرافی تیم مدیریت. در این مرحله باید نام و سوابق گروه مدیریت و مسئولیت های این افراد را در دسترس و اطلاع عموم قرار دهید.

5. خدمات یا تولیدات احتمالی مورد نظر شرکت. در این بخش باید به بررسی تفاوت های تولیدات شما با محصولات موجود در بازار بپردازید.

6. پاسخ بازار با تولیدات یا خدمات شرکت. به خاطر داشته باشید که شما باید موسسات مالی، کارکنان و دیگران را قانع کنید که بازار تولیدات شما رشدی فراوان خواهد داشت. برای این کار باید تحقیق کنید. اگر شرکت کوچکی را اداره می کنید باید میزان استقبال مشتریان را در شعاع بی نهایت برآورد کنید. اگر شرکت شما خدمات روی خط ارایه می کند یا شیوه تجارت کهن را با این روش درآمیخته است، باید با تبلیغ مناسب، میزان تقاضا را افزایش دهید. یک گزارش تحقیقاتی از موسسه تحقیق فورستر هزاران دلار هزینه در بر دارد. با این حال شما می توانید اطلاعات ابتدایی و پایه ای را از موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به دست آورید.

7. برنامه ای مشخص برای بازاریابی. آیا شما چگونه حضور خود را در عرصه تجارت به اطلاع جهان تجارت می رسانید؟ آیا فقط به روش بازاریابی دهان به دهان اکتفا می کنید؟(من این روش را توصیه نمی کنم مگر آن‌که به اندازه کافی مشهور باشید) آیا در روزنامه، تلویزیون یا صفحات وب تبلیغ می کنید؟( یا در هر سه رسانه). آیا از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی برای عضویت شرکت خود در موتورهای جستجو استفاده می کنید؟ هم چنین شما باید از همین ابتدا مشخص کنید که چه میزان بودجه برای این بخش در نظر گرفته شده است؟

8. پیش بینی 3 یا 5 ساله وضعیت مالی شرکت. این بخش در واقع برآورد مالی چند ساله و روش تحقق این پیش بینی ها است. هم چنین باید میزان وام مورد نیاز شرکت را در این قسمت ذکر کنید. صحت این برآورد موفقیت یا شکست مالی شرکت را تعیین می کند. اگر در انتخاب الگوی مناسب مالی شرکت دچار تردید هستید می توانید از کارشناسان امور مالی کمک بگیرید. این کار ارزش هزینه کردن را دارد.

9. تنظیم برنامه ای برای گریز از خطرات احتمالی. تمام شرکت های بزرگ و موفق روش هایی برای اجتناب از وضعیت خطر و نجات از آن در نظر می گیرند. در این بخش باید رشد درآمد، بازدهی، موفقیت و عدم موفقیت در بازار را در نظر بگیرید.




محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که  فروشندگان می توانند کالاها و محصولات خود را از این طریق عرضه نمایند و خریداران می توانند  محصولات آنها را از جمله نرم افزار,کتاب ،قطعات و به طور کلی کالای  مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل خریداری نمایند.

 
مزایای و ویژگیهای فروشگاه اینترنتی

 1 -فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است.

 2 -فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجای می تواند خرید اینترنتی می کند.

 3- خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد

 4 - فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

 5 - فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد

 6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما

7-کاهش هزینه های جانبی  نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر

8-تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل

9-عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا

 



محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

www.jahandata.com                                  www.jahandata.ir

www.jahandata.net                                www.vahidkish.com

www.paramis.ir                                           www.golchin.ir

www.farscd.com                                  www.bazaryazd.com

 




محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

به عنوان یک طراح وب سایت، گمان می کنم که همه مردم در
مورد اهمیت وب سایت برای تجارت خود آگاه هستند. هر از گاهی نیز به خود می گویم که
شاید هنوز کسانی باشند که این آگاهی را نداشته باشند. شش دلیل که در اینجا عنوان می
کنم در واقع از دلایل ابتدائی اهمیت وب سایت شما است.

دلیل اول – وجود وب
سایت، اعتبار شما را افزایش می دهد.
وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های
بالقوه دارد. یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با توشتار خوب، اطلاعات مقید از محصولات
و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. به مردم می
فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و
دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

دلیل
دوم – وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس
باشد.
تا آوریل سال 2002 میلادی، فقط در آمریکا، 166 میلیون نفر از مردم روی خط
بوده اند. برخی از آنها در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند. با داشتن یک سایت وب،
شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر از سایت شما راهی
دیگر برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. با کلیک ساده موس، هر کسی می تواند
در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به شرکت شما دسترسی داشته باشد.

دلیل سوم
– وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند.
برای
بسیاری از تجارتها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است.
داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شما را به دیگران
ارجاع دهند. آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه
های مختلف تماس با شما به مردم، امکان برقراری تماس را بیشتر می کند.

دلیل
چهارم – وب سایت یک ابزار قوی فروش است.
فروش محصولات از طریق یک فروشگاه
اینترنتی یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است. شما یک ویترین دائمی و سهل
الوصول که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید ضمن اینکه مردم بیشتری
امکان دسترسی به آن را دارند. وجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار
شدن مردم به کلیک روی دکمه خرید را افزایش می دهد. هرچند که شما از طریق اینترنت
نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است. وب سایت شما یک شروع برای
متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آنها به محصولات شما است. شما آنها را برای
خرید تحریک می کنید سپس از آنها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند.

دلیل
پنجم – وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود.
اضافه کردن آدرس وب سایت
در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است.
داشتن آدرس سایت به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا
تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهند. مراجعه به وب سایت شما
راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است. مردم اطلاعات
شما را به راحتی دریافت می کنند و نیازی نیست برای آقای فروشنده برای کمک صبر کنند.
همچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ مغذوریتی وجود ندارد و بازدید
کنندگان تحت فشار نیستند.

دلیل ششم – وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان
بالقوه در ارتباط باشید.

مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می
کنید علاقمند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید
با آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید.
وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است. شما می توانید از طریق وب سایت خود
آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا
خبرنامه برایشان ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در
اذهان کمک می کند.
خوب، شما هر شش راهی را که وب سایت شما به تجارت شما کمک می
کند را می دانید. آیا می خواهید این فرصت را برای رقیبان خود رها کنید ؟ حتما جواب
شما منفی است. هر روز که صبر کنید، به رقبا این اجازه را که در حیطه فعالیت شما روی
خط باشند داده اید. همین امروز این اجازه را از آنها صلب کنید.

مشاوره
آنلاین
 jahandata1@yahoo.com




محسن سلاجقه ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 1:54 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :7587
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<